سیرم از زندگانی،در بهار جوانی///زان که بی او ندارم طاقت زندگانی - بیا تو بندر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابو جحیفه گوید از امیر المؤمنین ( ع ) شنیدم که مى‏گفت : ] نخست درجه از جهاد که از آن باز مى‏مانید ، جهاد با دستهاتان بود ، پس جهاد با زبان ، سپس جهاد با دلهاتان ، و آن که به دل کار نیکى را نستاید و کار زشت او را ناخوش نیاید ، طبیعتش دگرگون شود چنانکه پستى وى بلند شود و بلندیش سرنگون زشتیهایش آشکار و نیکوییهایش ناپدیدار . [نهج البلاغه]
امروز: چهارشنبه 103 مهر 18

سلام تنها ستاره آسمون تاریکم

قدر اشکم،چشم خون پالا نمی داند که چیست؟

قیمت در و گهر،دریا نمی داند که چیست؟

عزیزم قبلا هم بهت گفتم ،که من خودم تشخیص میدم

که چه چیزی برام ارزش داره

زیاد دربارش فکر کردم،و به این نتیحه رسیدم

که دنیا بی تو برام هیچ ارزشی نداره

نمیدونی بی تو چه زجری دارم میکشم

مردن از این وضعیت برام خیلی آسون تره

این طوری من در هر ثانیه هزار بار میمیرم

باور کن این روزا قلبم فقط به عشق تو میتپه

و اینو بدون تا وقتی زنده ام فقط عشق تو در قلبم جا داره

نمی دونم تو الان چیکار می کنی،در چه حالی

شاید تا حالا فراموشم کرده باشی..

ولی در هر صورت تو برام همون ستاره هستی

که عشقت هرگز در قلبم خاموش نمیشه

و بهتم گفتم همیشه منتظرت میمونم

امیدم را مگیر از من خدایا

دل تنگ مرا مشکن خدایا

(دوست دارم ستاره)



  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط آدمین در جمعه 88/2/11 و ساعت 12:17 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    شهر زیر زمینی و شگفت انگیز در جزیره کیش
    تصاویر جالب غروب خورشید در مریخ
    "توتان خامون" جوانترین و مشهورترین فرعون مصر
    درختی بی نظیر
    "طالع بینی اسم"
    4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
    معروفترین مردان به همراه مادرانشان
    دیدنی های امروز
    صاویر 10 بانوی اول امریکا در 50 سال
    هنر تزئین سوسیس و کالباس
    به زودی در آسیا و اقیانوسیه: ورژن CDMA گوشی LG Cookie - نهم اردی
    یش بینی ABI Research در مورد تعداد مشترکین گوشی‌های تلفن همراه 2
    W7؛ گوشی ورزش دوستانه از موتورولا - 9 اردیبهشت 1388
    فروش کلی سه ماهه اول گوشی‌های تلفن همراه از مرز پیش بینی‌ها گذشت
    فال امروز 9 اردیبهشت
    [همه عناوین(454)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا