دانلود آهنگ "تو نخواستی" با صدای "بهنام BBC" و "سعید لیدر" - بیا تو بندر
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: چهارشنبه 103 مهر 18
To Nakhaasti Behnam BBC تو نخواستی بهنام بی بی سی
این آهنگ، اولین کار دوست و همکلاس دوران دبیرستان من، بهنام بی بی سی هست که به سبک پاپ/رپ خونده شده!
پاپش از بهنام و رپش از سعید لیدر هست که گروه 021 رو تشکیل دادن!!!
در هر صورت؛ پیشنهاد میکنم اولین کار یه خوانندهء جدید پاپ رو گوش کنید! لینک دانلود مستقیم با حجم 2.9 مگابایت: To_Nakhaasti.mp3
البته تکست آهنگ توی خود فایل MP3 موجوده، برای نمایش تکست هنگام پخش باید در مدیا پلیر از منوی Play گزینهء Lyrics, Captions, and Subtitles رو روی On if Available قرار دهید. (در ضمن اگر پنجرهء File Download مدت زیادی روی صفحه موند، بدونید که فایل یکجا دانلود میشه و سپس سیو میده؛ یعنی درصد پر شدن نشون داده نمیشه! که به خاطر برخی تغیرات در سرور فایل؛ یعنی پرشین گیگ هست.)
این هم تسکت وب پیجی آهنگ:
حالا که رفتم تنها موندی نه؟ منتظر بمون! حتماً برمیگردم...
...
تو نخواستی تا همیشه، قدر بودن رو بدونی
تو نخواستی عشق مرده، واسه من زنده بمونی
حالا جز غصه و غمهات، کسی با تو آشنا نیست
آره قسمتت همینه، دیگه اینجا جای ما نیست...
گ ُ گ ُ گفته بودم داستان ما یه رؤیا نیستش
دل ها پیش هم باشن، ما بقیش واسه تو پیشکش
کاشکی میدونستم من رو به کی فروختی آسون
حالا منتظر بمون که میام تو زیر بارون
هنوز یادته اون اشک هایی که میریختم آروم
همه درها به روت بستم، برو از دلم بیرون
به یاد روزهایی که بود آره دست هام تو دستت
فکرش هم نکردی یه روز بی من بریزه اشکت
حتی فکرش هم آزارم میده، چه شب ها بیدار
تف به ثانیه و دقیقه و ساعت دیدار
همیشه دادی عذاب این دل پر درد و غم رو
زندگیم رو کردی یه گرداب پر پیچ و خم و
میدونستی نمیام، دیگه انتظار بسّم بود
دیدن تو روز اول همون روز نحصم بود
ولی افسوس برق نگاهت بازم دلم رو ربود
حالا چاره برام نمونده، باید بگم بدرود...
تو دیدی که خیلی ساده، دل رو از تو پس میگیرم
توی این سکوت سنگین، عشقم رو ازت میگیرم
حالا این تویی که بی من، لحظه لحظه غرق اشکی
آره قسمتت همینه، که دیگه تنها بمونی...
ک کا کاری کردی که ویرونه بپوسم تو این کفن
بسّه دیگه برو، تو به زخم من نمک نزن
لیاقتش رو نداشتی با من بمونی بدون
حالا من رفتم و دیگه نداری ازم نشون
بهت گفتم آتیش تند تو میشه خاکستر
رفتن بهونست و دیگه میگم گذشت آب از سر
آره یه رؤیا بود که تو خواستی بشه یه باور
دیدی شدی از شب اول قبر هم تنها تر
باشه من رو کردی گنه کار و تو شدی قاضی
میبینی آخر بازی کی راضی کی ناراضی
باعثش تو بودی اگه تو اربده غرقم
من رو به کی فروختی؟ بگو چی بود فرقم؟
حالا وقتشه کنم فراموش من عشق تو رو
دوسِت ندارم و نداشتم از پیش من برو
نمیخوام بشه تجسّم دیگه چهرهء زشتت
آره زندگیم رو دوست دارم و تف به سرشتت...
حتی فکرش هم نکن تو، که بازم بیای کنارم
حتی فکرش هم نکن تو، که بازم به پات ببارم
من بودم که خیلی ساده، از تو و عشقت بردیم
بمونه یادت همیشه، دورت رو من خط کشیدم...

  • کلمات کلیدی :
  •  نوشته شده توسط آدمین در جمعه 88/2/11 و ساعت 12:43 عصر | نظرات دیگران()
     لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    شهر زیر زمینی و شگفت انگیز در جزیره کیش
    تصاویر جالب غروب خورشید در مریخ
    "توتان خامون" جوانترین و مشهورترین فرعون مصر
    درختی بی نظیر
    "طالع بینی اسم"
    4 ترفند کوچک در Yahoo Mail
    معروفترین مردان به همراه مادرانشان
    دیدنی های امروز
    صاویر 10 بانوی اول امریکا در 50 سال
    هنر تزئین سوسیس و کالباس
    به زودی در آسیا و اقیانوسیه: ورژن CDMA گوشی LG Cookie - نهم اردی
    یش بینی ABI Research در مورد تعداد مشترکین گوشی‌های تلفن همراه 2
    W7؛ گوشی ورزش دوستانه از موتورولا - 9 اردیبهشت 1388
    فروش کلی سه ماهه اول گوشی‌های تلفن همراه از مرز پیش بینی‌ها گذشت
    فال امروز 9 اردیبهشت
    [همه عناوین(454)][عناوین آرشیوشده]

    بالا

    طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

    بالا